torsdag 19 december 2013

Mycket lyckad julmarknads helg!

Tiden rusar fram nu i jultider, bloggen har verkligen hamnat på efterkälken, har helt enkelt inte hunnit med att sätta mig ner och uppdatera om allt som hänt senaste veckan... Julmarknaden inne på Mitt Möllan var otroligt lyckad, detta var tredje året som den anordnades och jag tror aldrig jag har sett så mycket folk i huset innan. Och jaa då är det många olika event här. En liten mätning gjordes i söndags och dom snitta på 700 besökare i timmen och jaa då kan vi tillägga att det var mycket mindre besökare/kunder under söndagen. Lördagen var galen, fullt ös hela dagen! Anna som är designern bakom märket Du Sköna som vi säljer i butiken höll ställningarna vid vårt bord ute på marknaden och jag och mamma gjorde vårt bästa med att hinna med alla kunder i butiken. 
Ett stor tack till alla nya som gamla kunder som titta förbi. Varmt välkomna tillbaka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar