måndag 21 oktober 2013

Ny spännande vecka!

Ny vecka och ny tag... Det har tyvärr vart lite dött på bloggen på senaste tiden, jag har varit otroligt dålig på att uppdatera och jaa det enda jag kan skylla på är att jag har haft fullt upp med en massa nya spännande projekt och samarbeten som är på gång. Det har varit flera olika event i huset, jag har vart med på en designmässa och så har det planerats och fixats en massa inför kommande spännande projekt!

I lördags så lyckades jag äntligen få till en fotosession med tre fina vänner som snällt ställde upp och modellade i alla klänningar och kjolar som finns i butiken men som jag inte haft upp i webbshoppen. Mitt mål är att få upp allt och fixa till webbshoppen nu inför julhandeln, allt för att alla ni som inte hinner komma förbi butiken ska få chansen att shoppa loss bland allt tjusigt som vi har i butiken. Målet är ju såklart att jag från och med nu och framåt ska jag hinna få upp alla plaggen löpande i shoppen oxå, men jaa ibland får man erkänna sig slagen av dygnets 24 ynka timmar...
Nu ska jag bara redigera alla bilder sen återkommer jag med lite smakprov och såklart så hojtar jag till när allt är på plats i shoppen. Jag har även en drös med nya smycken som kommit in som även dom ska läggas in..

Veckan som kommer är även den fylld spännande event. Vad sägs om Japan & Korea marknad inne på Mitt Möllan på lördag. Spana in eventet här
I och med detta så har vi såklart extraöppet på lördag, tror det kan bli en spännande dag.

Två av min fina modellande vänner från i lördags <3

Titta förbi butiken och spana in allt nytt tjusigt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar