onsdag 21 augusti 2013

Nya spännande saker på gång!

I dag har jag börjat organisera och göra plats för flera nya spännande kläd och smyckemärken. Jag inväntar leverans av ett nytt smyckemärke och ett nytt klädmärke nu i veckan, vilka jag ser framemot med spänning. Sen är det en massa nytt på gång från flera av märken som redan finns i butiken.
Jag jobbar själv för fullt på en kommande klänningsmodell med mitt eget märke PollyJo Design, jag ska för första gånga producera i lite större volym nu till hösten även om det fortfarande såklart är i små mått men jaa det är mycket att tänka på och en hel del nervositet. Men det ska faktiskt bli himla skönt att inte hela tiden få ångest för att man inte hinner sy allt det där man så gärna vill. Lite hjälp med att sy upp är faktiskt inte helt fel. En ny smyckekollektion ligger också på lut så det kommer hända en hel del spännande det närmsta veckorna med mitt eget märke.
Det planeras även för fullt inför vårt första butiksevent, mer info om det kommer i slutet på veckan men kan avslöja att det är två fantastiska konstnärer som är inblandade, bland annat!
Det finns så fantastiskt mycket läckra plexiglassmycken från märkena Bene och Eskil Design i butiken nu så grenen fick fyllas med enbart plexiglassmycken. Bilden längst ner är tagen när jag släckte butiken för kvällen.. Nu blir det soffan och lite film sen sova. Önskar alla fina kunder en skön kväll!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar