lördag 31 augusti 2013

En massa nytt i webbshoppen!

Jag jobbar för fullt med att försöka få igång webbshoppen på riktigt, ni är ju en hel del som redan hitta till mig men önskan är ju att fler ska hitta till butiken och webbutiken. Jag vill att fler ska få en chans att känna sig fin i något vacker och unikt från något av alla våra fantastiska små märken vi samarbetar med.
Sista dagarna har jag inte gjort så mycket annat än att försöka få upp nya produkter i shoppen, smyckena går ju snabbast att få upp. Alla tjusiga plagg vi har i butiken tar tyvärr lite längre tid att fota och få upp men det finns ett mål i mitt huvud om att få upp mycket mer av alla klänningar, kjolar, toppar och allt annat fantastisk som finns i butiken.
Men som jag sagt innan så bor man i närheten så är det alltid bättre att komma och besöka butiken för det kommer alltid finnas mer att välja bland i butiken än vad det gör på nätet, det beror helt enkelt på att mycket är unik och många grejer går väldigt fort när folk exempelvis får syn på det på instagram eller på vår facebook sida!

Tips till era alla därute är att följa oss på facebook eller på instagram där vi heter POLLYJO_MOZ, då missar ni aldrig när det kommer in nya grejer vilket det gör löpande!
Här kommer ett smakprov på en del av allt fint som kommit upp i webbshoppen senaste dagarna!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar