tisdag 21 maj 2013

Hektisk helg med vårfest, 1-årsfest och Vårmarknad!

Denna helg har vart minst sagt fartfylld, i torsdags så var det vårfest inne på Mitt Möllan och fyra nya restauranger öppnade inne i huset, massa god mat kommer nu finnas precis utanför dörren, mums. Fredagen var det kalas hela dagen lång för att fira att butiken fyllde 1 år. I lördags och söndags så var det vårmarknad inne på Mitt Möllan. Jag fick hjälp av min fina mor i helgen, hon höll bland annat ställningarna ute vid vårt bord under vårmarknaden medans jag försökte hinna med allt inne i butiken. Jaa min sambo och min svärmor var också med och fixa och dona under vårmarknaden, tur man har nära och kära runt omkring sig som tycker det är skoj att hoppa in och hjälpa till emellanåt. Vet faktiskt inte hur man skulle få till allt annars...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar