måndag 11 mars 2013

Fullspäckad vecka!

Helgen har rusat förbi men en massa jobb här och där men jag har trots allt hunnit med att fixa lite här hemma så det känns skönt. Nu har jag snart jobbat varje dag i nästa 6 veckor så när nästa söndag infaller ska det bli himla skönt att äntligen vara ledig att bara glida runt och göra precis vad man vill :) Symässan står på agenda tillsammans med min kära mor som kommer ner på besök i slutet på veckan, ska bli spännande att se vad det är för något. När det kommer till att jag och min kära mamma ska träffas så är det inte ovanligt att vi långt innan vi har chansen att ses har en fullspäckat schema på vad vi måste hinna med, (vi bor i olika delar av Sverige) vilket vi såklart har denna gång också, det ska bland annat planers en massa inför ett kommande och spännande event i sommar m.m.

Veckan som kommer innebär en massa trevliga och spännande möten, på onsdag kommer Johanna som ligger bakom märket Plezuro för att bland annat lämna hennes fantastiska vårkollektion. På onsdag kväll så tänkte jag passa på att titta förbi den mysiga butiken Flique i Underjorden vid Davidhallstorg i Malmö, som bjuder in till ett trevligt event, där hittar ni PollyJo Designs plagg och smycken men kvällen till ära så har ni bland annat chansen att träffa just Johanna och lyssna på hennes tankar bakom hennes märke.
Sen ska jag ha möten och planera kommande utställningar i butiken, 2 stycken roliga projekt är på gång under våren! Så jaa denna veckan känns minst sagt välfylld med roliga möten och en massa annat fix!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar