söndag 24 februari 2013

Helgens roadtrip!

I fredags åkte jag tillsammans med min sambo uppåt landet till Göteborg för lite olika möten. Första mötet för dagen var hos min farbror och handla om en massa administrativa saker, kanske inte det roligaste men dock nödvändigt. Saker och ting börjar falla på plats och framtiden känns nu ännu mer peppande. Det är ju extra kul när man i samma veva kan få lite kvalitets tid med släkten, hann med att träffa min kusin Emma och sötaste kusinbarnet.
När vi var klara där så bara det av till nästa möte med Anna och Jenny på Butik Kubik på tredjelånggatan 8 i Göteborg. En fantistiskt mysig och färgglad butik men hur mycket fint som helst. Vi säljer ju Annas fantastiska märke Spooon i butiken, men inte nog med det jag säljer även mitt märke PollyJo Design i hennes super mysiga butik, som jag personligen tycker är en av det mysigaste butikerna i Göteborg. Vi diskutera en massa om hur det är att driva en liten designbutik och tipsen flöda fram och tillbaka. Anna plocka ihop ett gäng nya tjusiga plagg som jag tog med mig ner till Malmö, så den kommande veckan är det mycket nytt som presenteras i butiken.
Såklart så lämna jag ett gäng nya smycken från mitt märke hos henne, så har ni vägarna förbi Göteborg så passa på att titta in i Göteborgs mysigaste butik.
Efter detta så var det dax att möta upp min syster för utprovning av en kjol som hon beställt och lite kvalitetstid. Sen bar det av hem till min bästa vän Cicci och hennes sambo Dick, där blev vi bjudna på middag och så blev det en massa peppande snack om livet, våra jobb och jaa en superfin avslutning på en hektisk och lång dag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar