onsdag 2 januari 2013

Första dagen 2013!

Första öppna dagen i butiken 2013 började med att det stod en kvinna och väntade på att jag skulle öppna när jag kom  ner till butiken, hon hade hittat till butiken under Mitt Möllans julmarknad och blev alldeles förälskad i butiken, hon fick såklart komma in på en gång, det slutade med att jag fick berätta en massa om 3 av våra märken Birgit & Benny, Rino och Plezuro, hon hade sen innan läst på om våra andra märken och tyckte butikens koncept va fantastiskt. Glad och stolt ägnade jag sen några timmar åt att städa ur julen, det är fantastiskt med STORA skyltfönster men ack så tråkigt att putsa dom, men nu är det gjort och 2 snygga nya skyltningar är klara! Passade på att stajla och flytta runt inne i butiken också. En ny spegel fyndade jag i mellandagarna så nu kan ni spegla er ute i butiken också. Imorgon ska jag jobba vidare med en ny idé jag har till smyckena så dom kommer synas ännu bättre. Webbshopen och hemsidan jobbar jag för fullt med, jag har tack och lov hjälp av min sambo för, så snart så presenteras den också. Mycket nytt och spännande är på gång så håll er uppdaterade!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar